stijlvolle damesmode maat 42 t/m 56      gratis parkeren       2 weken bedenktijd      gratis verzending vanaf € 50,- (Nederland)

Klantenservice

Een bestelling plaatsen

Online bestellen kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Ga naar het artikel van uw keuze, bepaal de maat en de kleur en klik op de knop bestellen. U heeft nu het gewenste artikel in de winkelwagen geplaatst, dit kunt u controleren door middel van de melding rechtsboven in uw winkelwagen. U kunt nu verder winkelen of de bestelling afronden door naar winkelwagen te gaan, rechts bovenaan de pagina. Is uw bestelling compleet? Klik dan op de knop ’Nu afrekenen’. Om uw bestelling te kunnen verwerken, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen.

Heeft u al een account bij Diva Mode online? Log dan eenvoudig in met uw e-mailadres en wachtwoord en u hoeft uw gegevens niet opnieuw in te voeren. Wanneer u voor het eerst online een aankoop doet bij Diva mode, dan maakt u automatisch een account aan als u uw gegevens invoert. Dit is erg gemakkelijk bij eventuele volgende aankopen.

Als u uw gegevens heeft ingevuld, kunt u desgewenst een afwijkend afleveradres invullen of aangeven of u uw bestelling in de winkel in Borne wilt afhalen.

Plaats bestelling

In dit laatste overzicht scherm kunt u de bestelde artikelen nogmaals controleren, druk op de knop plaats bestelling daadwerkelijk door te voeren.

Verzendwijze kiezen

U kunt ervoor kiezen om uw bestelling op het door u opgegeven adres te laten bezorgen. Deze wordt door PostNL bezorgd. U kunt uw bestelling uiteraard ook afhalen en betalen in onze winkel in Borne. Als u uw bestelling heeft geplaatst en heeft gekozen voor afhalen dan krijgt u van ons bericht als wij uw bestelling compleet hebben.

Betaling

Nadat u naar betalen gaat vanuit de winkelwagen in de webshop komt u in de kassaomgeving terecht. Hier kunt u de gewenste betaalmethode selecteren: iDeal, vooraf overmaken of betalen in de winkel bij Diva mode.

iDeal; U bestelt een product en kiest iDeal als betaalmethode. Via iDeal selecteert u de bank waar u uw bankzaken online regelt. U komt automatisch in het bekende internetbankierprogramma van uw bank. Op de voor u bekende manier keurt u de betaling goed. U ontvangt een bevestiging van uw bank. U keert terug naar de webwinkel en uw bestelling en betaling zijn geregeld.

Veilig betalen

Diva mode staat garant voor een veilige en betrouwbare omgeving waarbinnen u kunt winkelen. De website www.divamode.nl wordt door middel van verschillende technieken en –procedures beveiligd en is niet toegankelijk voor derden. Uw persoonlijke gegevens zijn bij ons in goede handen. Alle betalingen gaan via een Secure Socket Layer (SSL)-verbinding. SSL is een methode waarbij een verbinding met een andere computer of website tot stand komt die beveiligd is. Banken gebruiken deze verbindingen ook voor internetbankieren. U herkent een SSL-verbinding door het hangslotje dat rechtsonder in de menubalk van uw webbrowser verschijnt en aan de link in de browser die begint met https in plaats van http. De s staat in dit geval voor ‘secure’

Wat is iDeal?

Met iDeal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online aankopen afrekenen. U rekent af in de vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDeal, zonder dat u zich daarvoor apart hoeft aan te melden. Hoe werkt het? U plaatst een bestelling. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDeal wilt betalen. Klik dan op de iDeal -betaalknop en selecteer de bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaar staat. Nu wordt er door de bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van de betaalrekening afgeschreven en uw bestelling wordt verwerkt.

Al onze prijzen zijn incl. BTW.

Annuleren en retourneren

Annuleren
Een bestelling kan geannuleerd worden, mits deze nog niet verzonden is. Stuur daarvoor ter controle een e-mail naar info@divamode.nl. Het bedrag dat u via Ideal of creditcard heeft overgemaakt, storten wij zo snel mogelijk – uiterlijk binnen 14 dagen – retour op uw bankrekening.

Zichttermijn
Voor Divamode bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in uw bezit is. Binnen deze termijn mag u het artikel bekijken, beoordelen en/of passen, tenzij anders vermeld. Controleer alstublieft direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, verzoeken we u vriendelijk zo snel mogelijk contact met ons op te nemen om dit te melden. Bent u niet tevreden over het artikel, dan kunt u het retourneren. Dit geldt ook voor actieartikelen en artikelen uit de opruiming.

Ruilen en retourneren (klik hier om het retourformulier te downloaden)
Als u een artikel wilt ruilen voor bijvoorbeeld een andere maat, dan retourneert u het onjuiste artikel. Het bedrag van de retourzending wordt terug op uw rekening gestort. Via de webshop kunt u daarna de juiste maat bestellen.

Mocht u de bestelling willen ruilen, dan handelt u als volgt:

*Terugsturen binnen het zichttermijn van 14 dagen
*Verzenden via een PostNL servicepunt
*Zorgdragen dat het pakket voldoende gefrankeerd is

Het artikel dient compleet, onbeschadigd en ongebruikt te zijn (passen valt hier uiteraard niet onder) en met de originele labels eraan bevestigd. Verpakken in de originele verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk of eventuele andere deugdelijke verpakking.

Wij verzoeken u de retourbon bij uw retourzending, inclusief optioneel de opgave van de retourreden, mee te sturen. Wij brengen de gemaakte kosten in rekening indien u niet aan deze voorwaarden voldoet.

Gebruik voor retourzendingen het volgende retouradres:
Diva Mode
Grotestraat 200
7622 GT  Borne

U ontvangt het aankoopbedrag na ontvangst van uw retour, zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen retour op uw rekening. De omgeruilde artikelen worden door ons vervolgens GRATIS aan u verzonden. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Divamode niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een track & trace code en bewaar deze goed. Zodra wij uw retourzending verwerkt hebben sturen wij u een e-mail ter bevestiging. Wij betalen het door u betaalde bedrag binnen 14 dagen terug.

Zelf terugbrengen
Natuurlijk is het altijd mogelijk om een artikel zelf terug te brengen. Vooral als u wilt ruilen is dat gemakkelijk: u kunt immers gelijk passen in onze winkel of een alternatief zoeken.

Mocht u niet aan de voorwaarden kunnen voldoen of heeft u vragen hierover, dan kunt u mailen naar info@divamode.nl of bellen naar de winkel op 074-2665828

To Top